wstecz do |
KOMUNIKAT ORGANIZACYJNY1. Organizatorzy : – Polski Związek
Tenisa Stołowego w Warszawie, – Klub Sportowy Akademia
Tenisa Stołowego w Warszawie, – przy współudziale
Mazowieckiego Okręgowego Związku
Tenisa Stołowego w Warszawie 2. Termin i miejsce : Turniej zostanie rozegrany
w dniach 19-20.04.2008 w hali WOSiR w Warszawie ul.
Solec 71. 3. Cel rozgrywania OTK Weteranów : Popularyzacja tenisa
stołowego w środowisku, zdobywanie punktów do rankingu przed Mistrzostwami
Polski Weteranów. Od sezonu 2006-2007, warunkiem
uczestnictwa w
Indywidualnych Mistrzostwach Polski Weteranów, jest udział w przynajmniej jednym z trzech OTK
Weteranów. Od powyższej zasady nie będzie wyjątków. 4. Uczestnictwo : W każdym OTK startuje dowolna liczba zawodniczek i
zawodników w n/w kategoriach wiekowych : - 40 – 49 lat (roczniki 1959 – 68) - 50 – 59 lat (roczniki 1949 – 58) - 60 – 64 lat (roczniki 1944 – 48) - 65 – 69 lat (roczniki 1939 – 43) - 70 – 74 lat (roczniki 1934 – 38) - 75 – 79 lat (roczniki 1929 – 33) - powyżej 80 lat (rocznik 1928 i starsi) - open* (warunkowo) Warunkiem udziału jest
posiadanie okresowej licencji PZTS na
sezon 2007/2008 oraz aktualnych badań lekarskich. Warunkiem rozegrania OTK w
danej kategorii wiekowej jest udział minimum 8 zawodników. Dopuszcza się udział starszych zawodników
w młodszej kategorii. 5. System rozgrywania : Na III OTK obowiązuje rozstawienie na podstawie wyników po II
OTK Weteranów. Zasady rozstawiania
oraz losowania są
następujące
: zawodnicy na miejscach 1 i 2 wpisywani są na pozycje 1 i 2, zawodnicy na miejscach 3 i 4 losowani są na pozycje 3 i 4,a
pozostali zawodnicy, biorący udział w OTK są rozlosowywani w
przedziałach 5-8, 9-12,13-16, 17-20, 21-24, itd. OTK rozgrywane są tylko w
grach pojedynczych kobiet i mężczyzn do trzech wygranych
setów. Ogólnopolski Turniej Klasyfikacyjny Weteranów rozgrywa się w każdej kategorii wiekowej w trzech etapach: – I etap – w grupach – po 4,5 lub 6 zawodników,
w zależności od ilości
zgłoszeń
w danej
kategorii wiekowej. W każdej kategorii wiekowej z
grupy wychodzi taka ilość
zawodników,
by można z nich utworzyć turniej główny na maksimum
16 osób ( w przypadku mniejszej liczby uczestników niż 16 do turnieju głównego
zakwalifikuje się
8 zawodników
). – II etap – turniej pocieszenia – dla zawodników,
którzy nie zakwalifikowali się
do turnieju
głównego. Turniej pocieszenia rozegrany zostanie systemem pucharowym do
wyłonienia miejsc 17-20. – III etap – turniej główny – systemem pucharowym
z wyłonieniem miejsc : 1,2, 3-4, 5-8, 9-12, 13-16. W turnieju głównym
pierwszych zawodników z pierwszych czterech grup wpisuje się do tabeli odpowiednio na pozycje od 1 do 4, a kolejnych zawodników losuje się czwórkami na miejsca 5-8, 9-12, 13-16. W turnieju
pocieszenia najpierw losuje się zawodników, którzy zajęli najwyższe miejsca
nie premiowane awansem do turnieju głównego, a następnie losuje się zawodników z drugich nie premiowanych awansem miejsc, itd. Zawodnicy z
tego samego województwa i tej samej grupy nie powinni spotkać się w pierwszej rundzie turnieju głównego
lub pocieszenia. Turniej
zostanie rozegrany zgodnie z regulaminem PZTS. 6. Program zawodów : Szczegółowy program gier zostanie
podany po zamknięciu listy zgłoszeń. 18.04.2008 r. / piątek / – od godz. 14.00 – czynna będzie recepcja zawodów w WOSiR w Warszawie ul. Solec 71, – godz. 21.00 – odprawa techniczna i losowanie w restauracji WOSiR w Warszawie ul. Solec 71 19.04.2008 r. / sobota / – godz. 9.00 – początek
gier, – godz. 12.00 – uroczyste
otwarcie, 20.04.2008 r. / niedziela / – godz. 9.00 – turniej główny, – godz. 16.00 – uroczyste
zakończenie. 7. Sprzęt sportowy: Turniej
rozgrywany będzie na stołach firm STIGA OPTIMUM 30, piłeczkami STIGA WINNER**
/40 mm, pomarańczowe, sala górna, białe sala dolna/. 8. Zgłoszenia i rezerwacja : Zgłoszenia
uczestników, oraz rezerwacji miejsc noclegowych i wyżywienia należy dokonać
od dnia 26 marca 2008 do dn.15.04.2008r. na adres e-mailowy:
ks.ats@op.pl lub fax
( 0-22 ) 621-68-63 Ostatni dzień zgłoszeń upływa w dniu 16 kwietnia 2008, po
tym terminie organizator nie przyjmuje zgłoszeń. 9. Sprawy finansowe : Koszty organizacyjne pokrywają organizatorzy, pozostałe
delegujące jednostki Wpisowe :
30,00 zł od startującej osoby, 10. Nagrody : Zwycięzcy otrzymają puchary, za miejsca 1-3 upominki i pamiątkowe dyplomy.
Organizator |